نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران

قیمت‌ها شامل هزینه مالیات و مدیریت کمپین بوده و ممکن است در زمان اجرای کمپین۱۰٪ تا ۲۰% تغییر کرده باشند.

 

محل برگزاری: نمایشگاه بین‌المللی تهران
آدرس: تهران، بزرگراه چمران

شرکت در نمایشگاه

اصول شرکت در نمایشگاه چگونه است و الزامات آن چیست؟

از جمله روشهای تبلیغاتی دوطرفه یا زیر خط BTL شرکت در نمایشگاه جهت به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات و خدمات است.
با توجه به گردهم آیی رقبا و همکاران و مصرف کنندگان یک صنعت، نمایشگاهها دارای حساسیت تجاری بالایی در صنعت خود می باشند. شرکت در نمایشگاهها نیازمند ملزوماتی است که باعث شود بهره بیشتری از آن بگیریم.

اصول شرکت در نمایشگاه

1- اهداف شرکت در نمایشگاه چیست؟

اهدافتان را ار حضور در هر نمایشگاه تعیین کنید. ازجمله اهدافی که می توان در این قسمت مطرح کرد این است که:

  • آیا با شرکت در نمایشگاه قصد فروش دارید؟ یعنی قصد داری پول دربیاورید؟
  • آیا قصد بازاریابی دارید؟ یعنی قصد دارید افراد را با محصول خود آشنا کنید؟
  • آیا قصد معرفی تکنولوژی جدید دارید؟ یعنی هدفتان ارتقاء دانش است؟
  • آیا قصد ارتقای سطح آشنایی با برندتان را دارید؟

2- کدام نمایشگاه شرکت کنیم؟

با توجه به نوع پرسونای بازدید کنندگان نمایشگاه و اهدافی که برای نمایشگاه تعیین کردید مشخص کنید که کدام نمایشگاه ها بیشترین بهره را برای شما خواهند داشت.

3- از چه زمانی شروع کنیم؟

معمولا کارهای اجرایی هر نمایشگاهی از یک الی دو ماه قبل از آن شروع می شود. ولی برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاهها بهتر است از همان ابتدای سال صورت گیرد. هیچگاه و برای شرکت در هیچ نمایشگاهی و اصلا هیچ کار تبلیغاتی ناگهانی و با عجله برنامه ریزی نکنید.

4- بودجه بندی:

مشابه با هر کار تبلیغاتی دیگر نمایشگاه نیز نیاز به صرف هزینه دارد.  روشهای مختلف برای تعیین بودجه نمایشگاه وجود دارد:

  • تعیین بودجه مطابق با جایگاه فعلی ما نسبت به رقبا یا جایگاه جدید
  • تعیین بودجه بر مبنای در صدی از بودجه تبلیغاتی
  • تعیین بودجه بر مبینای بودجه موجود
  • تعیین بودجه بر مبنای اهداف تعیین شده

 

5- امکانات و شرایط مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه چیست؟

  • از جمله اقدامات در این مرحله غرفه نمایشگاهی شما است. در طراحی و بخش بندی غرفه به هماهنگی غرفه با اهداف حضور در نمایشگاه و اهداف کمپین تبلیغاتی و استراتژی های تبلیغاتی و پرسوناهاتون توجه کنید.
  • پرسنل مناسب برای پذیرایی و پرزنت بازدید کنندگان جذب کنید.
  • گزینه های چاپی متناسب با اهداف و برند و برنامه های تبلیغاتی در نظر بگیرید.
  • متناسب با نوع محصولتون از سمپلینگ و هدایای تبلیغاتی جهت یادآوری به موقع شما در آینده بهره بگیرید.

توجه فرمایید که:
• مشخصات و قیمت‌ها مطابق اطلاعات دریافتی از صاحب کانال نوشته شده است ولی ممکن است در زمان اجرای کمپین۱۰٪ تا ۲۰% تغییر کرده باشند.
• همچنین قیمت‌ها شامل هزینه مالیات و مدیریت کمپین هستند.

نوع محتوا

منطقه موثر

موضوع رسانه

زبان رسانه

مدت نمایش

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *